úterý 3. dubna 2012

Outfitový deník

Od mala jsem si chtěla každej den psát deník, navnaděná smíchem nad nějakými střípky z dětství mých rodičů. Jenže jsem člověk přímo líné povahy a nikdy se mi nepodařilo vést deník víc než půl roku. Pak bylo období, kdy jsem si psala "když bylo něco důležitého"- tzn asi dvakrát do roka. Kde je ta motivace?! No každopádně na konci února jsem začala jiný typ deníku a musim říct, že toho ze zatim držim. Je to přínosné ze tří důvodů: 1) baví mě kreslit a i když tohle nejsou žádná veledíla, aspoň si někdy vezmu ty pastelky do ruky, 2) když nevim, co si vzít na sebe, můžu jednoduše kouknout do této chytré knihy a vytáhnout něco, co už třeba mělo úspěch, 3) baví mě vypadat každý den jinak a všechno kombinovat- tím pádem je tohle i něco jako "hele, tyhle kalhoty jsi měla minulý pondělí, zkus něco jinýho" :)))
A jen taková poznámka: punčocháče a silonky dělám do čtverečků.







Už se těšim na léto, až budu moct vytáhnout všechny ty sukně a šaty a tílka! Těšim se hlavně na barvy. Vlastnim malinový a žlutý kalhoty- aspoň ty mi přidávaj do těch tmavých dnů trochu radosti.

Song of the day:

Žádné komentáře:

Okomentovat