neděle 22. dubna 2012

Code:mode 2012

"Ignorujte konfekci!"










Outfit: Šato-triko GinaTrikot (sekáč), klobouk Pimkie, , neviditelné kraťasy Atmosphere (sekáč), punčochy Tezenis, boty F&F, kabelka Bershka.





A názor? Na to, že to byl první placený Code:Mode, se mi to zdálo jako zatím nejhůře vybraný prostor. Inspirativní, ale nevhodný na takovouhle akci. Super mi naopak přišel vege stánek a venkovní divadlo pro děti. Shrnuji názorem Niki Hanzalové, s kterým souhlasím: "Musím bohužel poznamenat, že mě letošní Code Mode zklamalo. Šperky okoukané klasiky, co jsou vidět na každé podobné akci, prostor malý a tmavý, s lidmi dýchajícími na záda no a oblečení? Když už jsem našla něco, co bylo vkusné a ne dělané stylem plácni tam ještě tohle, ať je to origoš, tak to bylo šité buď na špejle (takže normální holka by v tom měla kilometrovou řiť), nebo tak drahé, že se obávám, že si to tvůrci budou muset vést zase zpátky domů..." Howgh.
Z fotek: pár z vnitřku, foto venku (taková fronta, ano ano), famózní divadlo pro děti, můj oblíbený náhrdelník ze Springfield, na code:mode koupený velbloudí prstýnek, kofola s milým.


Song of the day:

3 komentáře:

  1. Hahaha :D Úžasný fotky, Míšo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky a hlavně jeden z nejlepších ohozů za poslední dobu. Ty máš v tom sekáči štěstí/čuch/ hmat... na dobrý věci:

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) a Ájo- jsem se schválně oblíkla o trochu víc alternativněji :))) ale je to z vašeho sekáče!

    OdpovědětVymazat